۱۳۹۳ خرداد ۱۸, یکشنبه

شهروندان

 شرکت گستردۀ مردم در انتخابات دشمنان کشور را مایوس و نا امید می سازد:
شهروندان

شهروندان کابل به خصوص جوانان با شور و شعف بیشتر از قبل برای شرکت در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری آماده می شوند.
برخی از شهروندان که در زمینه با خبرنگار آژانس باختر صحبت کرده اند، به این باور اند که یگانه راه رسیدن به پیشرفت کشور ونیز سعادت وآرامی مردم تعیین رئیس جمهور ازطریق رای مردم است و به خاطر نیل به این هدف باشنده های واجد رای این سرزمین به خصوص جوانان بیشتر از پیش علاقمند شده اند تا دراین روند تاریخی وسرنوشت ساز شرکت کنند.
احمد راتب عتیق محصل سال اول پوهنحی پالیسی و اداره پوهنتون کابل به این باور است که انتخابات ریاست جمهوری برای ادامه روند دموکراسی ومردم سالاری درکشور یک اصل مهم است وبدون شک مردم ما بخصوص جوانان از این روند حمایت  وپشتیبانی مینمایند
زیرا سیزده سال  گذشته مردم از مزایایی دموکراسی بهره گرفتند و امروز هر فرد این سرزمین بخصوص جوانان خود شان را درعرصه سیاسی  کشور دخیل میدانند وشرکت درانتخابات دور دوم ریاست جمهوری فرصت خوبی برای تحکیم روند دموکراسی  نوپا درکشور شمرده می شو د.
سید ادیب سادات محصل موسسه تحصیلات عالی طبی زاول به خبرنگار آژانس باختر گفت، شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دَین ملی، وطنی و دینی  مردم ما است و مصمم هستم ، همانطوری که افغانها در دور نخست انتخابات سالروان  ریاست جمهوری شرکت گسترده داشتند ، در دور دوم این روند سرنوشت ساز نیز شرکت مینمایند.
وی به این بارو است که سعادت مردم وپیشرفت کشور به شرکت درانتخابات گره خورده ویقین دارد که مردم بخصوص جوانان با شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، هم سرنوشت شان را رقم می زنند وهم مشت محکم به دهان دشمنان خاک شان می کوبند.
مینه معلم در یکی از مکاتب خصوصی، شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را فرصت خوبی برای تعیین سرنوشت مردم میداند ومی گوید که مردم اعم از زن ومرد با بیداری سیاسی بیشتر از گذشته علاقمند شده اند تا دراین  روند شرکت کنند.
مینه خاطر نشان کرد مهم نیست که مردم به کی رای میدهند  مهم اینست که همه هموطنان واجد شرایط رای دهی درانتخابات شرکت نمایند زیرا شرکت همه درانتخابات دشمنان مردم وسرزمین ما را مایوس و نا امید می سازد .
وی گفت، مردم ما اکنون راه شان را دریافته اند ومی خواهند که ازطریق شرکت درانتخابات ریاست جمهوری  با کاروان کشورهای  مترقی جهان همگام شوند 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر