۱۳۹۳ خرداد ۱۵, پنجشنبه

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان

در دور دوم نیز مردم پیروز خواهد بود

طالبان برای سبوتاژ دور دوم انتخابات در افغانستان کمر بسته اند. این برنامه از بیرون مرز های کشور برای آن ها برنامه ریزی شده است. پاکستان از برگزاری موفقانه دور اول  انتخابات ریاست جمهوری و شورا های ولایتی در کشور ما به شدت ناراضی بوده است. این گفته از سخنان سرتاج عزیز پیدا بود که به تازه گی ها گفته است دولت افغانستان باید شماری از ولایت های جنوب  و جنوب شرق را به طالبان واگذار شود.

در پشت سر این گفته ها دست های مغرضانه آی. اس. آی پاکستان نهفته است که در  حال حاضر در پی تخریب روند انتخابات افغانستان برآمده است.

حمله به ولسوالی یمگان بدخشان بخشی از آن برنامه کلان پاکستانی ها می باشد تا بتوانند برای طالبان جای پایی برای برپایی یک مرکز در داخل کشور ما تدارک ببینند.


طالبان به  همین منظور حملات شان را در گوشه و کنار کشور شدت بخشیده اند و برای آن می کوشند تا مناطقی را در کشور به دست آورند.

آنها پیش از انتخابات شانزدهم حمل نیز چنین برنامه یی را در پیش داشتند که نا موفق بودند ولی این بار دست به حملات گروهی در برخی از نقاط کشور می زنند تا بتوانند برنامه های آی اس آی را عملی سازند.

شکی نیست که مردم افغانستان با رفتن به پای صندوق های رأی در روز شانزدهم حمل نشان دادند که نمی خواهند حاکمیت طالبان دوباره بر گردد. آن ها با ریختن هفت میلیون رأی به صندوق های رأی از دموکراسی نو پا در افغانستان حمایت کردند و دست رد بر سینه طالبان زدند.

آشوب هایی که این جا و آنجا در افغانستان راه اندازی می شود برای مقاصد بزرگ و دراز مدت طالبان و حامیان خارجی شان می باشد.

اما در برابر آنها نیرو های امنیتی افغانستان ایستاده اند ونمی گذارند که دشمنان مردم کشور شان به پیروزی دست یابند.

امروز نیز مردم ما هرچند نگران روز های آینده در سرزمین شان هستند ولی همه مصممانه از روند دوم انتخابات در کشور شان حمایت می کنند و در دور دوم نیز مردم افغانستان پیروز خواهند بود.

مردم انتخاب شان را کرده اند و می دانند که طالبان جز مزدوران بیگانه گان نیستند و از همین رو در روز برگزاری دور دوم انتخابات هم یک بار دیگر حضور میلیونی شان را به نمایش می گذارند تا نشان بدهند که در برابر زور گویان و تفتین بیگانه گان تسلیم نخواهند شد.

بهتر است که کاندیدا های محترم پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری نیز در برنامه های تبلیغاتی شان نیات شوم دشمنان کشور ما را  بر ملا سازند تا مردم آگاهانه تر از پیش در این روند ملی سهم بگیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر